16 Aralık 2012 Pazar

Kalma bana














by OM


Kalma bana
Yüreğimde boş yer kalmadı
                    Tutma beni
                    Ellerime dokunmamış parmak izi kalmadı
Anlama beni
Beynimde paylaşılmadık anlam kalmadı
                    Bulma beni
                    Kaybolmuşluğumda çıkacak yer kalmadı
Bilme beni
Okunacak tek satırım kalmadı
                    Bakma bana
                    Gözlerimin göreceği başka bir göz kalmadı
İzleme beni
Takip edilecek ayak izlerim kalmadı
                    Düşünme beni
                    Akıllara uğrayacak gidişim kalmadı
Dokunma bana
Tenimde açılmadık yara kalmadı
                    Tutunma bana
                    Bedenimde kabul edecek an kalmadı
Bekleme beni
Hayata gelecek sebebim kalmadı
                    Gelme bana
                    Kucağımda ağırlayacak santim kalmadı
Gizlenme bana
Ortaya açılmadık damarım kalmadı
                    Okuma beni
                    Anlamı olan gerçek harflerim kalmadı
Gülme bana
Yüzüme yapışacak tebessümüm kalmadı
                    Ağlama bana
                    Gözümü terk edecek damlam kalmadı
Sevme
Beni
Yüreğimde
Tutulacak
Ben
Kalmadı
                    Yanımdan
                    Geç
                    Arkana
                    Bakma
                    Uzağıma
                    Git
Kokumum
Gelmediği
Yere
Kadar
Git
                    O
                    Gelir
                    Bilirim
                    Kokumum
                    Gelmediği
                    Yerin
                    En
                    Uzağına
                    Git
Ağacın
Altındaki
Yaprakların
Oturduğu
Banka
Otur
                    Bir
                    An
                    İçin
                    Beni
                    Düşün
Ve
O
An
İçinde
Beni
Unut
                    Kalma
                    Bana

16.12.2012

Hiç yorum yok: