24 Aralık 2012 Pazartesi

Erguvanlara düştüm














ksb

Erguvanlara düştüm
Renkleri bulaştı boğazıma
Kız Kulesi kadar derin
Haydarpaşa kadar sarışın oldum
                    Lüferlerle yarıştım
                    Baltalimanına vurdum
                    Çınarın altında karaya çıktım
                    Koruyu koruyamadım
Kandilli de rakıyı buldum
Çeşmenin uzağına
Denizin yamacına uzandım
Rakıyı erguvanladım
                    Yedi tepenin ardında
                    Kalabalığın uzağında
                    İstanbul un yalnızlığında
                    İstanbul kadar oldum
Tünelin zilini duydum
Yüksek kaldırama vurdum
Galatanın gölgesine kuruldum
Haliç manzarasına taş attım
                    İstiklal açık pasajında
                    Tramvayın izlerini izledim
                    Her sokağın başında
                    Geçmişin kokusunu çektim
Narmanlı nın taşlarını sevdim
Aznavur dan sektim
Saint Antoine balkonuna düştüm
Aşağıya indim mum yaktım
                    Anahit in parmaklarını sevdim
                    Nevi de zadelendim
                    Kral ve ben i aradım
                    İnci de kayboldum
Hayal dünyasına daldım
Yine rakı ile karşılaştım
Islaktan geçtim
Kaşarlı dürümü söndürdüm
                    AKM
                    Nin
                    Yamacına
                    Vardım
Ziverbeyden
Bindim
                    Yanımdaki
                    Rakının
                    Omuzuna
                    Yaslandım
İnceğim
Yeri
Geçtim
                    Eve
                    Gelene
                    Kadar
                    Kimbilir
                    Nerelerden
                    Geçtim
Kanapeyi
Buldum
Yatağı
Bulamadım
                    Camı
                    Açık
                    Unuttum
                    Kışa
                    Yattım
Sabahı
Kaybettim
Öğlenle
Karşılaştım
                    İstanbul

24.12.2012

Hiç yorum yok: