27 Aralık 2012 Perşembe

Kalmadığı yerden başladım















by OM


Kalmadığı yerden başladım
Kalanları sandıkladım
                    Tenimi zımparaladım
                    Birikmiş tenleri sifonladım
Bir sigara yaktım
Dolunayı dizimde sektirdim
Çektim gittim uz oldum
                    Kimseye kalmadım
                    Ardımda kalanlara yürek salladım
Oturdum bir kayanın üzerine
Denizi içime çektim
Martılara harflerimi attım
Şiirlerimi yaktım
Üzerinde midye pişirdim
                    Uzandım kayaya
                    Gözlerimi attım yıldızlara
                    Hiç biri kaymadı
                    Tutacak dileğim kalmadı
Kendimi tuttum
Sıkı sıkı kucakladım
Kalmadığım yerde durdum
İlk adımımı attım
                    Yine insanlar
                    Yine tenler
                    Yine bakışlar
                    Yine geceler
Kalman kalmaman fark etmiyor
İlkmiş sonmuş fark etmiyor
                    Yine kaya
                    Yine deniz
                    Yine martı
                    Yine ateş
Bir
Sigara
Daha
Yaktım
Dumanından
An
Yarattım
                    Yüreğimi
                    Uzattım
                    Turşusunu
                    Kurdum
Bir
Büyüğü
Açtım
Çok
Açtım
Hepsini
Yudumladım
                    Rakı
                    Aydınlığında
                    Kayboldum
İlk
Bulana
Verdim
Son
Bulana
Verdim
                    Verenay
                    Işığında
                    Saklandım
Gecenin
Koynunda
Büyüdüm
                    Büyüdükçe
                    Ufaldım
                    Ufaldıkça
                    Büyüdüm
Kısır
Döngüyü
Döndürdüm
                    Hiç
                    Bir
                    Şey
                    Kadar
                    Hiç

27.12.2012

Hiç yorum yok: