11 Aralık 2012 Salı

Bir sigara yaktım















ksb


Bir sigara yaktım
Orgazm dumanı tadında
                     Gözlerimi denize fırlattım
                     Gözyaşları dalgasında
Yüreğimi gökkuşağına attım
Deli rüzgar inadında
                     Tenimi boşluğa bıraktım
                      Kör tapa kıvamında
Bildiklerimi bilinmeyenle değiştim
Anlatılanların anlamsızlığında
                     Gördüklerime mendil bağladım
                     Körebe uçurumlarında
Dostlarıma siyah bant taktım
Gözlerinin renksizliğinde
                     Sevdalarıma mum adadım
                     Hortumun ortasında
Aşklarımı toparladım
Geri dönüşümsüz kutusunda
                     Bakışlarımı kilitledim
                     Anlamsızlıkların karşısında
Adımlarımı mühürledim
Ulaşamadığım paylaşımlarımda
                    Misketlerimi gömdüm
                    İçimdeki çocuğun acısında
Hayatı boş kümeye sıkıştırdım
Yaşananların hiçliğinde
                     Bir sigara yaktım
                     Kahve ile aldattım
                     Rakı saatinde durdum
Bir
Büyüğü
Kucakladım
                     Yollukları
                     Arakladım
Adımlarım
Karışık
Olsa
Da
                     Evin
                     Yoluna
                     Uzandım
Sabah
Kalktım
                     Yanımdaki
                     Tene
                     Baktım
Yazarak
Olmaz
                     Yaşayarak
                     Olur
                     Dedim
Bir
Büyüğe
Kadar
                     Yolluklardan
                     Kahveye
                     Kadar
Hayat
Rakı
İle
Kahve
Arası
Kadar


11.12.2012

Hiç yorum yok: