24 Aralık 2012 Pazartesi

Kırmızı dokunuşun grisinde

 









by GG

Kırmızı dokunuşun grisinde
Arada kalan ten tonlarında
Pamuk helvasız sopasında
Geceye sıkışan sabahda
                    Ten doğumu arifesinde
                    Gelmek bilmeyen bayramda
Paslı mengene karyolada
Nefessiz tensiz promülde
Ten çevirmesi üflemelerinde
Dokunuşlarım beş yıl alındı
                    Amatemin harflerinde
                    Diyaloğu boğan monologda
                    Günebakanların arkasında
                    Tenimi çitledim
Dokunuşlarımı ipe astım
Sayılı mandalla gıdıkladım
Rüzgara işaret verdim
Kalan mandalları topladım
                    Dokunuşsuz kaldım gecenin koynunda
Durmadan durmadım
Gece tarifesini açmadım
Korsana bulaştım
Sabaha ulaşamadım
                    Gecenin koynundayım
                    Kimsesiz kalabalıklardayım
                    Dış güveysinden batıdayım
                    Battım boğulmadım
Her
Sabahı
İnadına
Geceye
Kovaladım
                    Ten
                    Promülünde
                    Ruhumu
                    Kaptırmadım
                    Küstürdüm
İnadına
Her
Geceyi
Hissettim
Hayatıma
Alamadım
                    Alıcılarım
                    Tıkalı
                    Vericilerim
                    Ap
                    Açık
Verenay
Oldum
Bir
De
Mumun
Başında
Üf
Oldum
                    Hayatı
                    Üfledim
                    Kalmayanı
                    Ten
                    Çantama
                    Tıktım
İnadına
Her
Geceyi
Yaşadım
Sigara
Yakamadım
                    Ten
                    Promülünde
                    Ruhumu
                    Kaptırmadım
                    Küstürdüm
Elbet
Parmağım
Parmağımın
Üstüne
Denk
Gelir


24.12.2012

Hiç yorum yok: