11 Aralık 2012 Salı

Bir kadın gördüm










by BG

Bir kadın gördüm
İstanbul a benziyordu
İstanbul kadar yakın
İstanbul kadar uzak
                     Gözlerini gördüm
                     Mutluluk kadar yakın
                     Mutluluk kadar uzak
Dünyaya sığmayan yüreğini gördüm
Ben kadar yakın
Ben kadar uzak
                     Gözyaşlarına şahit oldum
                     Ölüm kadar yakın
                     Ölüm kadar uzak
Tenine dokundum
Doğum kadar yakın
Doğum kadar uzak
                     Umutlarında kayboldum
                     Hayat kadar yakın
                     Hayat kadar uzak
Şüphelerinde boğuldum
Gece kadar yakın
Gece kadar uzak
                     Dün ile yarınına sıkıştım
                     An kadar yakın
                     An kadar uzak
Geçmiş aşklarına dolandım
Hiç kimse kadar yakın
Hiç kimse kadar uzak
                     Bir kadın gördüm
                     Aşk kadar yakın
                     Aşk kadar uzak
Bir kadın gördüm
Ben kadar yakın
Ben kadar uzak
                     Bir
                     Kadın
                     Gördüm
Dibimin
Dibine
Kadar
Teslim
Oldum
                     Dün
                     Kadar
                     Kaldım
Anı
Kucaklayamadım
                     Gelecek
                     Kadar
                     Yoktum
 Bir
 Kadın
 Gördüm
                     Aşka
                     İnandım
                     Kendimden
                     Vazgeçtim
 Dün
 Kadar
 Kaldım
                     Başkalarının
                     Borçlarını
                     Üzerime
                     Aldım
 Başkaları
 Hala
 Borçlu
                     Dün
                     Kadar
                     Kaldım
 Ayrıldım


11.12.2012

Hiç yorum yok: