26 Aralık 2012 Çarşamba

Bir karış kadar yakınımdaydı








by GG

Bir karış kadar yakınımdaydı
Yüreğime almak varken
Pardon dedim
İçinden geçtim uzaklaştım
Arkama dönmedim
Arkana dönmedin
                    Kokusu kaldı bir karış ötemde
                    Nereye gitsem peşimden geldi
                    Bakışı kaldı bir karış ötemde
                    Nereye baksam gözlerimden gitmedi
                    Gidişi kaldı bir karış ötemde
                    Nereye gitsem gidişi yok olmadı
Bazen
Yaşanmamışlar yaşanmışlıkları geçiyor
Bazen
Dokunmadıkların dokunduklarını aşıyor
Bazen
Öpmediklerin öptüklerini kurutuyor
Bazen
Sevişmediklerin seviştiklerini uzaklaştırıyor
                    Bir karış kadar yakınımdaydı
                    Hayatıma almak varken
                    Yürüdüm uzaklaştım
                    Onunla yaşlanacağıma
                    Kendi kalabalığımla kurudum
Hayalleri kaldı bir karış ötemde
Nereye dalsam onu çıkardım
Aydınlığı kaldı bir karış ötemde
Nereye karanlık düşse onunla aydınlandım
Bilinmezliği kaldı bir karış ötemde
Nereye bilmeye gitsem bilemedim
                    Bazen
                    Bilmediklerin bildiklerini siliyor
                    Bazen
                    Sevemediklerin sevdiklerini solduruyor
                    Bazen
                    Yürekleşmediklerin yürekdaşlarını kalpleştiriyor
                    Bazen
                    Çoğalamadıkların çoğaldıklarını azaltıyor
Bir
Karış
Kadar
Yakınımdaydı
                    Kendime
                    Almak
                    Varken
                    Uzaklaştım
                    Yittim
Hayatın
Ortasına
Kendi
Yüreğimden
Bıraktım
                    Hiç
                    Kadar
                    Kaldım
                    Hiçten
                    Ötede
                    Yaşadım
Bazen
Kendime
Şaşırıyorum
Dokunduklarımın
Çokluğunda
Dokunamadıklarıma
Çoşuyorum
                    Bazen
                    Gidesim
                    Geliyor
                    Kalıyorum
                    Hala
                    Umudum
                    Olmasına
                    Da
                    Şaşırıyorum
Bazen
Beklediğimi
Bilmeden
Bekliyorum
Neyi
Beklediğime
Şaşırıyorum
                    Şaşıyım
                    Galiba
Beni
Gördüğünüzde
Bir
Gözlerime
Bakın


26.12.2012

Hiç yorum yok: