19 Aralık 2012 Çarşamba

Bazen












Bazen
Yaşadıklarım yazdıklarımı geçiyor
Kelimelerim yetişemiyor
Belki de utanıyor
                    Gerçi
                    Utanmazdır kelimelerim
                    Aynı dilim gibidir
                    Kemiği yoktur
Gördüğünü yakalayan gözlerime
Duyduğunu anlayan kulaklarıma
Dokunduğunu hisseden tenime
Sevdiğini büyüten yüreğime
Bazen yazdıklarım yetişemiyor
                    Yaşadıklarım ve yazdıklarımın arasında
                    Ben varım
                    Bazen aramız açılıyor
                    Yaşadıklarım yazdıklarımı okumuyor
                    Daha sonraya bırakıyor
Yaşadıklarım
Ne kadar yorucu olsada
Kelimelerim onu dinlendiriyor
Her kelimede bir sakinlik geliyor
                    Bu kadar yazıyorsun
                    Bu kadar yorgun musun
                    Evet
                    Ama uzaktan bakınca belli olmuyor
Hayat
Yaşadıklarımla ilgili değil
Yaşattıklarımla ilgili
Ne halin varsa yaşa
Bana gelince benim ol gibi
                    Hayat
                    Hep ben sana geliyorum
                    Bir gün de sen benim misafirim ol
Bazen
Yaşadıklarım
Yazdıklarımı
Geçiyor
                    Umursamıyorum
Yaşadıklarımda
Ben
Yazdıklarımda
Ben
                    Bazen
                    De
                    Yazdıklarım
                    Yaşadıklarımı
                    Geçiyor
Belki
Eksik
Kalanları
Tamamlıyor
                    Yaşanamamışları
                    Hayata
                    Ekliyor
Yaşanmayacakları
Hatırlatıyor
                    İkisini
                    Topluyorum
                    İkiye
                    Bölüyorum
Ortaya
Çıkan
Canlı
Ben


19.12.2012

Hiç yorum yok: