20 Aralık 2012 Perşembe

Kar siyahı gecenin











ksb

Kar siyahı gecenin
Rüzgarı yüreğime giriyor
Eski aşklarımı dokunuşlarımı süpürüyor
Yalnız kalıyorum
                    Hatırlayacağım kimse yok
                    Eski sevgiliye yazılacak satır yok
                    Daha dün seviştiğim güzelliği anlatacak anım yok
Yaşamamış kadarım
Şimdi doğmuş kadarım
                    Yeniden sevmeyi öğreneceğim
                    Yeniden aşık olacağım
                    Yeniden dokunacağım
Ama
İlk defa olduğunu zannedeceğim
Belki ilk ve son defa
Belki de eskisinden de çok defa
                    Kar siyahı gecenin
                    Kırmızı uzağı sabahında
                    Kalmadığım yerden başlayacağım
Böyle bir şey istemedim
Biriktirdiklerim ve bıraktıklarım
Ben kadar ediyordu
Yeniden başlamanın anlamı yoktu
                    Eski aşklarımı
                    Eski dokunuşlarımı
                    Eski eskilerimi
                    Seviyordum
Onunları unutmadan
Ama bugün yapmadan
An içinde doğacak
Aşklara dokunuşlara sevdalıydım
                     İster  sabaha ulaşamayan bir gece
                     İster en çok seni sevdim kadar uzun
                     Hepsine yerim vardı
Gidebildiğim kadar gitmeyi
Kalabildiğim kadar kalmayı
Sevebildiğim kadar sevmeyi
Hayatımda sulayabiliyordum
        Bir sigara içmem lazım
                    Evden kalamış a yürümeyi
                    Sandalyeye oturur oturmaz gelen rakıyı
                    Ağaçların ışık oyunlarıyla konuşmayı
                    Denizin içinde doğmuş kayayı
                    Seviyordum alışmıştım
Kar
Siyahı
Gecenin
Karşısına
Oturdum
Rüzgarı
Yanımı
Aldım
                    Boşver
                    Be
                    Kardaş
                    Dedim
Ben
Kendim
Kadar
İyiyim
                    Eskilerimden
                    Eksiklerimden
                    Sevdiklerimden
                    Aşklarımdan
                    Gecesabahlarımdan
                    Memnunum
Yeniden
Başlarsam
Hem
Kendime
Hem
Dokunduklarıma
Kıyamam
                    Sen
                    Bir
                    Satır
                    Olarak
                    Kal
                    Kar
                    Siyahı
                    Gece
Ben
Böyle
İyiyim
                    Seviyorum
                    Dediğim
                    Yüreklerimden
                    Sevgimi
                    Geri
                    Alamam
Tenimi
Yüreklerinin
Önüne
Serdiğim
Gecelerimden
Dokunuşlarımı
Geri
Alamam
                    Rüzgarla
                    Birlikte
                    Uzaklaştılar


20.12.2012

2 yorum:

Albeniz dedi ki...

ne peki şimid bu pişmanlık?

koto serdar bulgu dedi ki...

karşılaştırma ve devam...