24 Aralık 2012 Pazartesi

Çırılyürek sana geldim















by OM

Çırılyürek sana geldim
Kendim kadar geldim
Sana kadar geldim
Bütün olarak geldim
                    Bir bakışına hayat olurum
                    Bir gülüşüne ilkbahar olurum
                    Bir dokunuşuna insan olurum
                    Bir gidişine hiç olurum
Çırılten sana geldim
Bütün dokunuşlarımı sildim
Bütün bakışlarımı yıkadım
Bütün kalışlarımı gönderdim
Sana kadar geldim
                    Bizim için geldim
                    Birlikte doğacağız
                    Yürek yüreğe büyüyeceğiz
                    Ten tene çoğalacağız
Çırılben sana geldim
Geçmişimi katladım
Derin sandığa kaldırdım
Anımı katladım
Hayatının önüne bıraktım
                    İlk harfimi sen duyacaksın
                    İlk adımımı sen yakalayacaksın
                    İlk dokunuşumu sen tadacaksın
                    İlk aşkımı sen yaşayacaksın
Bize kadar geldim
Kendimden geçtim
Yüreğine kendimi ektim
Bizi büyüttüm
                    Sen kadarım
                    Ben kadarım
                    Biz kadarım
                    Hayat kadarız
Tek
Başına
Olduğumuzda
Tanınmayacağız
                    Elele
                    Olduğumuzda
                    Görünür
                    Olacağız
Yürek
Yüreğe
Olunca
Nefes
Alacağız
                    Sarılarak
                    Uyuyunca
                    Sabahı
                    Bulacağız
Göz
Göze
Gelince
Yıldızları
Kaydıracağız
                    Ten
                    Tene
                    Büyüyünce
                    Gece
                    Çoğalacağız
Sen
Bana
Gelince
Doğacağım
                    Ne
                    Zaman
                    Doğacağım


24.12.2012

Hiç yorum yok: