26 Aralık 2012 Çarşamba

Göz yaşı kıvamında bakışların











ksb

Göz yaşı kıvamında bakışların
Gölgesinde kaldım dokunuşların
                    Bir sigara içimi paylaşımların
                    Hiçliğinde kaldım gidişlerin
Tren istasyona girerken
Ben raylardan sekerken
Traverslerde kaldı kaçışlarım
                    Kız Kulesi kadar bacakları vardı
                    Tophanenin kubbeleri gibi göğüsleri
                    Boğazın erguvanı gibi beni
                    Beyoğlu gibi bakışı
                    Kalamış kadar huzuru vardı
Aldım onu kalışlarıma
Kaçışlarım nasıl olsa traverslerde
                    Denizde yüreklerimizi sektirdik
                    Bakışlarımızı rüzgarlarda parlattık
                    Hayallerimizi tenlerimize yazdık
                    Dileklerimizi ellerimizde tuttuk
                    Dört yapraklı yoncalarda kaldık
İstanbul kadar yüreği vardı
Pamuk helvadan pamuk teni
Kırmızı macundan kırmızı dudağı
Kar tanesinden sessiz elleri
En sevdiğim misketimden güzel gözleri vardı
                    Aldım onu içime
                    Kaçışlarım nasıl olsa traverslerde
Çakılım kadar güzel sesi vardı
Bülent abi gibi kalemi
Freddie gibi renkleri
Tracy gibi fluluğu
Kendi kadar güzelliği vardı
                    Birlikte yazdık ilk harfimizi
                    Birlikte öptük ilk biberonumuzu
                    Birlikte attık ilk adımımızı
                    Birlikte söyledik ilk seni seviyorumuzu
Aldım
Onu
Kendime
Onsuzluğu
Bıraktım
Hayata
                    Hayatım
                    Oldu
                    Bakışım
                    Oldu
Dudağımdaki
Ben
Oldu
Tenimdeki
Nefes
Oldu
                    Hayata
                    Kalışım
                    Oldu
Hiçliğimi
Uçurumdan
Aşağıya
Süpüren
Oldu
                    Bir
                    Gün
                    Oldu
                    Bitti
Traverslerin
Üzerindeyim


26.12.2012

Hiç yorum yok: