5 Aralık 2012 Çarşamba

Düşlerimden düştüm










by BG


Düşlerimden düştüm
Yüreğim deli parça
Tenim ondan bundan
Adımların aksak eksik
                    Gidemiyorum kimseye
                    Kalamıyorum kendime
                    Başımda mengene
Silkiniyorum
Silkindikçe siliniyorum
Aynada kendimi bulamıyorum
Gidemediğim kadar kalıyorum
                     Yüreğim eşsiz yokluk da
                     Tenim pazarın toplanma saatinde
                     Bakışlarım kese kağıdının içinde
                     Paylaşımların denizin belkisin de
Uzanıyorum kendisizliğime
Bir ten konuyor yamacıma
Ten teneffüsü armağanında
Soluklanıyorum kendiliğime
Günaydın
                     Kahvaltıya kalıyorum
                     Kahvenin dibini görüyorum
                     Sokağa kendimle çıkıyorum
Bir ten öldürüyor
Bir ten doğuruyor
                     Düşüyorum sokaklara
                     Buluşuyorum bakışlarımla
Bir gün ölüyorum
İnadına bugün doğuyorum
                     Arada geçen zamanı hesaplayamıyorum
                     Ne kadar kendisiz kaldığımı bilmiyorum
                     Ama kaldığımı biliyorum
                     Hala adımlıyorum
Kendi kendime ölmüyorum
Dokundukça ölüyorum
Kendi kendime doğamıyorum
Dokundukça doğuyorum
                     Bir
                     Sigara
                     Yakıyorum
                     Yaktım
Dumanından
Düş
Yapıyorum
                     Düşüyorum
                     Hayata
Tenler
Yürekler
Sevdasına
                     Kimi
                     Öldürüyor
                     Kimi
                     Doğuruyor
Bin
Kere
Ölsem
1001
Kere
Doğuyorum
                     Gidemediğim
                     Kadar
                     Kalıyorum
Gittiğimde
Duramıyorum
                     Bunun
                     Sonu
                     Yok
Kimi
Öldürüyor
Kimi
Doğuruyor


05.12.2012

Hiç yorum yok: