11 Aralık 2014 Perşembe

Yürüdüğün sokaklar

 
















ksb

Yürüdüğün sokaklar
Uçuruma açılıyorsa
Kenarındaki kuru daldaki
Kırmızı çilek benim
Otur bir kayanın üzerine
Ye beni mutluluğa
Hayata umutla bak kadınım
Yürüdüğün sokaklar
Karanlığa açılıyorsa
Çıkmazın dibindeki köşede
Sana yanan sokak lambası benim
Otur kaldırım taşının üzerine
Yak beni aydınlığa
Hayata gülerek bak kadınım
Yürüdüğün sokaklar
Umutsuzluğa açılıyorsa
Siyahın içindeki
Gökkuşağı benim
Otur mavi tahta sandalyenin üzerine
Bak sana gülen gözlerime
Hayata anlamla bak kadınım
Yürüdüğün sokaklar
Boşluğa açılıyorsa
Tam ortasındaki
Eller benim
Otur yalnızlığın ben yanına
Tut hayat çizgimi
Hayata aşkla yaşa kadınım
Yürüdüğün sokaklar
Deniz kıyısına açılıyorsa
Kumsalın gel gitindeki
Ela taş benim
Otur dalgaların üzerine
Sektir beni senden ufuğa
Hayata kendi mutluluğunla bak kadınım


11.12.2014

Hiç yorum yok: