20 Aralık 2014 Cumartesi

Bütün günlerin














ksb

Bütün günlerin
Toplanıp bütünlendiğinde
İçlerinden bir tanesinde
Her zaman yanında olmak istiyorum
Ne yazık ki henüz
O güne sığamıyorum
Yanında olmayı hak etmiyorum
Gözyaşlarımızı birbirine karıştırıp
Diktiğimiz ağacı sulayıp
Kelimelerimizi düğümleyip
Sessizliğimizi paylaşıp
Ellerimizi yüreklerimizi bulutlara açıp
Yanında içinde gözyaşında
Olmak istiyorum
Ne yazik ki henüz
O güne sığamıyorum
Yanında olmayı hak etmiyorum
Rahatlatamayacağımı bildiğim halde
Sessizce yanında olmak istiyorum
Anlayamayacağımı bildiğim halde
Gözyaşlarına dokunmak istiyorum
Milyonlarca kelimem olduğu halde
Hepsinin anlamsızlığında yanında olmak istiyorum
Senin sadece güzelliğini değil
Acılarını da paylaşmak istiyorum
Ne yazik ki henüz
O güne sığamıyorum
Yanında olmayı hak etmiyorum
Ama bir gün
Bizim olan üzüntümüzü
Paylaşarak büyüyeceğimizi
En anlamlı bulutun
Bizi yanyana gördüğünde
Mutlu olacağını biliyorum

20.12.2014

Hiç yorum yok: