30 Aralık 2014 Salı

Aşkım uzaklara dokunuyor

 










Aşkım uzaklara dokunuyor
Aramıza göz yaşları düşüyor
Gülen gözlerim buğulanıyor
Bebeklerinde hayat çizgimle adı yazıyor
Ben duruyorum sıla bana geliyor
Aşkım hayalimize uçuyor
Benim kanatlarım yolunuyor
Adımlarım yüreğimde raplıyor
İçime sağanaklar ağlıyor
Kulaçlarım yerinde sayıyor
Aklıma yeni yıla nasıl girersen geliyor
Kırmızı yüreğimi giyiyorum
Aşk ı koluma takıyorum
Kar yapraklı sokaklara adımlıyorum
Yalnız izlerimi ardıma bırakıyorum
Sessizliğe bir sigara yakıyorum
Yürek kanyağımı dikiyorum
Isıtmıyor
Sensizliği hiç bir şey ısıtmıyor
Deniz dalgasına geliyorum
Popomun izinin durduğu
Yalnız kayama oturuyorum
Adı martı geliyor
Sol omuzuma misafirliyor
Konuşmuyoruz
Uzaklara bakıyoruz
Susuyoruz
Sensizliğe susuyoruz
...
Ben böyleyim aşk
Sana iyi yolculuklar
Sen kadar güzel
En mutlu yıllar
Öperim
Severim


30.12.2014

2 yorum:

Adsız dedi ki...

ssa ...

koto serdar bulgu dedi ki...

ben de, kimsenin yaşamadığı,hissetmediği,bilmediği kadardan da sonsuz ben de...