5 Aralık 2014 Cuma

Bir martının kanadındaki ben de


















ksb


Bir martının kanadındaki ben de
Seni gördüm delicesine
Martı oldum sen nefesimce
Kanatlandım süzülüşüne
Birlikte daldık aşkın derinliğine
Bir kayaya oturduk
Kanat kanada
Gözlerimiz aşkın ufuğunda
Simitler uçuştu havada
Balıklar dibimizde zıpladı
Birbirimize olan açlığımızdan
Umrumuzda olmadı
İster martı ol
İster en uzak
Ben yine sana aşık
Ben yine sana delican
İster İstanbul ol
İster benden en öte
Ben yine sen
Ben yine biz
Yaşadığım koca hayatta
Bir gülüşüne denk gelen hatıram yok
Biriktirdiğim sayısız insanlarda
Bir bakışına denk gelen gülüşüm yok
Yaşadığım yarım asırımda
Bir dokunuşuna denk gelen mutluluğum yok
İşte bu yüzden
Seninle her gün birlikte olsam
Yetmiyor
Sana her gün dokunsam
Eksik kalıyor
Seni bir an görmesem
Nefesim kalmıyor
Biliyorum
Benim senden öncemde var diyorsun
Keyif aldığım eylemlerim var diyorsun
Sen bildiğin gibi yaşa
Ben zaten sana yaşıyorum
Daha dün birlikteydik dediğinde
Daha dün dokunduk dediğinde
Sadece şunu diyebilirim
Son noktanın vurulacağı anı bilsek
Şimdi ki benlerimizin neresinde olurduk
...
Benim son noktam sensin
.


05.12.2014

Hiç yorum yok: