14 Aralık 2014 Pazar

Elim kaleme gitmiyor


















ksb


Elim kaleme gitmiyor
Kalem elime geliyor
Ne hayat duruyor
Ne de kelimeler içimde kalıyor
Çıkıp dokunmak istiyor
Onlarda biliyor
Anlaşılmadıklarını hissedilmediklerini
Umursamayıp kafalarını uzatıyor
Nefesim hayata gitmiyor
Hayat nefesime geliyor
Yaşayacaksın diyor
Hiç bir şeyden keyif almıyorum diyorum
Gidene kadar buradasın diyor
Kimse beni dinlemiyor
Anlamıyor görmüyor
Gidene kadar bizimsin diyor
Ne kadar uzaktan gelmişim
Bir türlü geri dönemiyorum
Buradan gidemiyorum
Keyif alacak tek şey buluyorum
O beni bulamıyor
Yapması gerekenlerin
Arasına bile sıkıştıramıyor
Daha sana sıra gelmedi
Düşünüyorum öyleyse varım diyor
Görünmez adam olmuşum
Gülen gözlerimle övünüyorum
Dinlenmez adam olmuşum
Bildiklerimle övünüyorum
Hissedilmez adam olmuşum
Yüreğimle övünüyorum
Hayata konkordata ilan ediyorum
Sen de daha iş var diyor
Kendini kullandır
Borçlarını bitir diye bağırıyor
Hiç görmediğim
Bu kadar parayı ne yapmışım da
Hayata
Ölüm vadeli borçlanmışım
İflas bile edemiyorum


14.12.2014

Hiç yorum yok: