7 Aralık 2014 Pazar

Biz şeklindeki kanapenin










ksb

Biz şeklindeki kanapenin
Biz kadar yerinde
Ayaklarımızı birbirimize uzatmış
Film izlemenin keyfinde
Ben yine seni izlerken
Hadi filmi izle seslerinde
Mutluluk saklı her milimimizde
Her dokunduğumuz yerde
Sokaklara sığmazken
Seninle m2 lere sığıyorum
Gitmelerle yaşarken
Seninle sana kalmaya yaşıyorum
Hayatın bütün odalarını dolaşmışken
Seninle odamızdan çıkmak istemiyorum
Gözlerin bana yetiyor
Başka bir şeye bakmıyorum
Ellerin bana yetiyor
Başka bir şeyi tutmuyorum
Nefesin bana yetiyor
Kendi nefesime bile gerek kalmıyor
Tenin bana yetiyor
Her dokunuşumda yeniden doğuyorum
Sen bana yetiyorsun
Nefes hayat oluyorsun
Sebeb-i ziyaretim sensin
Nefes alma güzelliğim sensin
Yaşama isteğim sensin
Sen bana yetiyorsun
Bir bakışınla bir kaç hayat sunuyorsun
İstersen sen öylece dur
Ben sadece sana bakarak da yaşarım
İstersen sen sessizce dur
Ben sadece sana konuşarak da yaşarım
Her şeyin toplamını yaşadım biliyorum
Bir gözlerini kırpışın kadar etmiyor
Ben sana birikmişim
Sen kadar yaşamayı öğrenmişim
Bedenim ruhum seninle yüreğime kadar dolu
Ben artık senim ben değilim
Ben artık bizim ben değilim
Her saniyene aşkım
Her bakışına nefesim
Her dokunuşuna hayatım
Sadece sana delicanım

07.12.2014

Hiç yorum yok: