29 Aralık 2014 Pazartesi

Adı aşk

 












ksb

Adı aşk
Soyadı ben sevdiğim
Bilmediğim dualardan
Sana hatim indirdim
Mutlu ol diye
Dilediğin gibi yaşa diye
Adı aşk
Soyadı ben sevdiğim
Bildiğim bilmediğim bütün dileklerimden
Sana yıldızlar kaydırdım
Hayallerin gerçek olsun diye
Aklına bile gelmeyen güzellikler
Yüreğine serilsin diye
Adı aşk
Soyadı ben sevdiğim
Bütün hayallerimi sen yaptım
Gerçeklerini birlikte yaşayalım
Gözlerimizi güldürelim diye
Sonsuzu kıskandıralım diye
Adı aşk
Soyadı ben sevdiğim
Bir tek sen varsın
Bana hayat olansın
Terk ettiğim nefesimi
Sen olan yüreğime açtıransın
Sebeb-i hayatımsın
Adı aşk
Soyadı ben sevdiğim
İlk nefesim
Son bakışım
Sana kadarım
Bize kadarım
Bize yaşarım
Bir gülüşüne
Aşkım


29.12.2014

4 yorum:

Adsız dedi ki...

gunaydin mesk ssmssassspssdc

koto serdar bulgu dedi ki...

Günaydın aşk. bir tek sen varsın,aşkımız sonsuzu kıskandırsın...ssasshssnssdgsss

Adsız dedi ki...

amin

Adsız dedi ki...

ne güzelsiniz