1 Aralık 2014 Pazartesi

Tesettüre girdim

 
















ksb


Tesettüre girdim
Yüreğimi seninle örttüm
Gözlerime seni indirdim
Başkasını görmedim
Ellerime seni giydirdim
Başkasına dokunmadım
Sana kadar nefes aldım
Sana kadar adım attım
Sana kadar yaşadım
...
Dünya nimetlerinden vazgeçtim
Aşkına yüreğimi serdim
Seninle doğdum
Seninle taytayladım
Seninle aşka koştum
Sana bize sarıldım
Hayatı sen yaptım
Bir yaptım biz yaptım
...
Yüreğimi seninle yıkadım
Damla damla sağanak oldum
Sana yağdım sadece sana yağdım
Bizi ektim bize büyüttüm
Bedenimi ruhumu sonsuzumu sardın
Yüreğimde aşkla çağladın
Hayatıma nefes oldun yağdın
Sana kadar soluk aldım
Sana kadar hayatladım
...
Hayata Efsun sebili oldum
Sadece sana kana kana nefes oldum
Susuzluğumuza biz oldum
Aşk sağanağımızda sonsuz oldum
Sana bana bize aşk oldum
İyi ki oldum
İyi ki bize doğdum
...
Güzelliğin ki nefesim oldun
Gülüşün ki aşkım oldun
Bakışın ki mutluluğum oldun
Hayat-ı sebebim oldun
...


01.12.2014

Hiç yorum yok: