21 Aralık 2014 Pazar

Sevdim

 


















Sevdim
Hiç bir taşa takılmadan
Çamurlarda yuvarlanmadan
Tertemiz yüreğine vardım
Pembe balonun gölgesine uzandık
Sabahlarımıza uyandık
Kahvaltılarımızda doyduk
İskele koşularına yetiştik
Beyaz köpüklere dumanı üfledik
Taksim meydanına çıktık
Öğlene kadar sokakları ezberledim
Öğlen yemeğinde buluştuk
Geri kalan sokakları akşamladım
Seni çıkışında bekledim
Kazancı yokuşuna dudaklarımızın
Gölgesini bıraktık
Martılarla kıta değiştirdik
Akşam biralarını sarıladık
Kırmızı ışıkda dudaklarımızı mühürledik
Kah seni evine bıraktım
Kah bizi evimize bıraktık
Her anına yetişmeye çalıştım
Mutluluğunu da acılarını da
Benledim yürekledim
Hayatının her miliminin
Değerini ezberledim
Sevdim
Her halini sevdim
Kırıldım yine sevdim
Kızdım yine sevdim
Gittim yine sevdim
Geldim yine sevdim
Seni gördükten sonra
Sana dokunduktan sonra
Seni yaşadıktan sonra
Sadece seni sevdim
Her şeyin olmak istedim
Bütün acılarını paylaştığın dost
Bütün hatalarını paylaştığın insan
Bütün mutluluklarını birlikte yaşadığın aşk
Bütün gecelerine inatçı kırmızı mum
Bütün yalnızlığına biz ailesi
En derinini önüne serdiğin yürek
Sevdim
Sana kendimi aldım
Çocuk yüreğine balon bağladım
Kadınlığına geceleri yıldızladım
Eksik dünlerine dopdolu an oldum
Kaçırdıklarına taze yakalayış oldum
İnsanlığına saygımı sundum
Yalnızlığını derin nefesledim
Acılarını kendime almak istedim
Ailenin birlikteliğini değerledim
Yüreğinin güzelliğine büyülendim
Her şeyin olmak istedim
Sevdim
Sonsuzları kıskandırırken
Senin izin verdiğin kadarı
Sana kadar gelebildi
Anladım
Her şeyine dokundum
Senin izin verdiğin kadarı
Sana beni hissettirebildi
Koştum
Sadece sana deliler gibi koştum
Senin izin verdiğin kadarı
Sana kadar ulaşabildi
Aşık oldum
Bir tek sen varsın dedim
Senin izin verdiğin kadarı
Sana yüreğimi yaşatabildi
Biliyorsun
Bu hayattan aldığım tek keyifsin
Biliyorsun
Hayattan vazgeçmişken nefesimsin
Biliyorsun
Sadece sana yaşayan yüreğimsin
Biliyorsun
Senin izin verdiğin kadarını
Sana yaşatabiliyorum
Senin izin verdiğin kadar
Hayatına girebiliyorum
Sonra da eksik kalıyorum
Bütünlenmeye çalıştıklarını görünce
Çıldırıyorum
Oysa karşındayım
Yanındayım içindeyim
Acılarındayım
Mutluluklarındayım
Umudundayım
Karamsarlığındayım
Hayatlarındayım
Yüreğindeyim
Biliyorsun
...

21.12.2014

Hiç yorum yok: