11 Aralık 2014 Perşembe

Son gün

 








 ksb


Son gün
Merhaba dediğinde
Dur
Şimdi anladım
Hep almaya çalıştım
Verecek zaman bulamadım
Hep uzak hedeflere koştum
Yanımdakilere dokunamadım
Neye sahip olsam yetinemedim
Elimdekilerin değerini veremedim
Gözümü hep başkalarında bıraktım
Sevdiklerimin gözlerini göremedim
Kalabalığın peşine takıldım
Kendime an bile ayıramadım
Sanal paylaşımlarla mutlu oldum
Gerçeği yaşamaktan korktum
Popüler ne varsa hepsini istedim
Yüreğime dokunanların anlamını bilemedim
Hep daha fazlasına gönül verdim
Az ın içinde de mutluluk olduğunu farketmedim
Aşık olacak zaman bulamadım
Onun gereksizliğine inandım
Paran olursa bütün aşklar senin dedim
Yettiremedim
Kocaman hayatı yettiremedim
Son modeller için yaşadım
Son günüme geldim
Şimdi anladım
Ne olur
Bana bir şans daha ver
Dediğimizde
...


11.12.2014

Hiç yorum yok: