12 Aralık 2014 Cuma

Sana gökkuşağı aldım














ksb

Sana gökkuşağı aldım
Gözlerimin ferine yakıştırdım
Sana her baktığımda
Mutluluğun renklerini göreceksin
Anlamında büyüyeceksin
Aşk içinde yaşayacaksın
Sana deniz kıyısı aldım
Hayat çizgime yakıştırdım
Her elele tutuşduğumuzda
Dalgaların sesine dokunacaksın
Martıların süzülüşlerinde yürüyeceksin
Aşk içinde yaşayacaksın
Sana çocukluğunu aldım
Kucağımın sıcaklığına yakıştırdım
Bana her uzandığında
Lunapark eğlencesinde çoşacaksın
Sana olan saflığımda dinleneceksin
Aşk içinde yaşacaksın
Sana İstanbul u aldım
Kelimelerimin sihirine yakıştırdım
Beni her dinlediğinde
Erguvanların renklerinin sesini duyacaksın
Yedi tepenin sevda sözcüklerine doyacaksın
Biz çağı sonsuzluğunda soluk alacaksın
Aşk içinde yaşayacaksın
Sana hayallerini aldım
Sen olan adımlarıma yakıştırdım
Seninle her yola çıkımızda
Keşfetmenin heyecanını koklayacaksın
Aklına bile gelmeyenleri sağanaklayacaksın
Gerçekleşmelerinin lezzetinde keyifleneceksin
Aşk için yaşayacaksın
Sana aşık oldum
Altı çizilmemiş satırın olmak uğruna
Yüreğine uzandım
Sana aşık oldum
Hayata ınga dedim
Teninde büyüdüm
Yüreğinde yaşadım
Hiç ordan çıkmadım
Çıkmam da
Ben sana kaldım
Mutluluğun olmaya
Ant sarhoşu oldum
Seninim
...


12.12.2014

Hiç yorum yok: