2 Aralık 2014 Salı

Herkesin hayaliydim

 













Herkesin hayaliydim
Kimsenin gerçeği olmadım
Aydınlıkta fark edilmeyendim
Karanlık solukta içine çekilendim
İyi günlere denk gelmeyendim
Kötü günlere tam isabettim
Bol oksijenli zirvelere yakışmayandım
Vurgunların yürek basınç odasıydım
Yürüdüm yaşadım yürüdüm
Hiç bir odayı ayırmadım
Gel dediler geldim
Kal dediler kaldım
Anla dediler anladım
Bil dediler bildim
Gitme zamanını ben bildim
Dinle dediler dinledim
Anlayışlarımı başkalarında biriktirdim
Dokun dediler dokundum
Paylaşımlarımı başka yüreklerde bitirdim
Kendi göz yaşımı unuttum
Başka göz yaşlarını içime akıttım
Sen diyenler oldu
Sana sıra gelmeyecek mi diyenler oldu
Sustum
Unuttular sadece kendilerini hatırladılar
O koto dediler
O bizim gibi değil
Başka bir şey dediler
Durmadılar durdurmadım
Yürüdüm yaşadım yürüdüm
Bir gün düştüm
Düştüğüm yerde öylece durdum
Etrafıma baktım boşa bekledim
Kendi çürük dizlerime dayandım
Dokunmaktan yanmış ellerimle doğruldum
Koşmaktan ağlamış ayaklarımla hayata bastım
Sustum


02.11.2014

Hiç yorum yok: