5 Aralık 2014 Cuma

Hayatın yokuşlu satırlarında

 



















Hayatın yokuşlu satırlarında
Bir harfin üzerine oturup
Anlamlı cümlelere kaydım
Beklenmedik kelimelerde
Heyecanlı paragraflara uzandım
Aşk alfabesinde
Keşfedilmemiş dokunuşlarla büyüdüm
Kurşun kalem yumuşaklığında
Saman kağıdı sıcaklığında
Göz yaşı yağmurlarında serpildim
Unutulmuş bir sözcüğü
Hayata doğuruşlarımda uzadım
Kaybolmuş bir anlamı
Gecenin soğuğunda ateşledim
Harf cambazı olamadım
Direk içimden düşürdüm
Satır aralarında soluklandım
Kimsenin harfine bulaşmadım
Kendi alfabem kadar yaşadım
Bugün
Bildiğim bütün harfler
İçimde özenle büyüttüğüm kelimeler
Hayatı anlamlandırdığım cümleler
Nefes alabildiğim satırlar
Ve ben
Sadece sen
Sen olmazsan
Alfebesiyle asılmış bir harfim
Sen olmazsan
Kelimesiyle düğümlenmiş bir cümleyim
Sen olmazsan
Satırlarında kaybolmuş bir paragrafım
İyi ki varsın
Hayatsın
...


05.12.2014

Hiç yorum yok: