13 Aralık 2014 Cumartesi

Sensiz

 












ksb

Sensiz
Sokaklarda yürüyorum
Ihlamur ağaçlarından
Üzerime sen kokuları yağıyor
Sensizlik damlalarına karışıyor
Sensiz
Deniz kıyısına varıyorum
Mavinin derininden
İçime sen dalgaları akıyor
Sensizlik damlalarına karışıyor
Sensiz
Motorun iskeleden ayrılışına biniyorum
Cama hoh yapıyorum
Gözlerin bana bakıyor
Sensizlik damlalarına karışıyor
Sensiz
Sıcak poğaça kokularından geçiyorum
Finüküleri inadına yakalıyorum
Yokluğun beni taksim e çekiyor
Sensizlik damlalarına karışıyor
Sensiz
Beyoğlu na düşüyorum
Kalabalık içimden geçiyor
Bir bakışın kadar etmiyor
Sensizlik damlalarına karışıyor
Sensiz
Nevizade ye oturuyorum
Rakıları telef ediyorum
Bir yudum rahatlatmıyor
Sensizlik damlalarına karışıyor
Sensiz
İstanbul yetmiyor
Yanında aciz kalıyor
Sensiz
Hayat yetmiyor
Yanında hiç kalıyor
...
Sensizliği sevmiyorum


13.12.2014

Hiç yorum yok: