3 Aralık 2014 Çarşamba

Beyazın üzerine çağlayan



















ksb


Beyazın üzerine çağlayan
Kararlı bir lekeydim
Sigara dumanından kaçan
Ahlaksız bir nefestim
Deniz kıyısını kucaklayan
İnatçı bir ufuktum
Karanlık gecelere yağan
Dokunaklı sağanaktım
Hayatın kelimelerine sığmayan
Cümlelerin arsızıydım
Soluk bakışlardan taşan
Göz anlayışı rengiydim
Girilmez odalara sığan
Tükenmez kalemdim
Yasaklı yataklara açan
Ten ötesiydim
Unutulmuşları kucaklayan
Hatıra defteriydim
Fotoselli geceleri parlatan
Suni teneffüstüm
Acayipleri sıradanlaştıran
Anlayışlı aynaydım
Vurgunları toplayan
Basınç odasıydım
Göz yaşlarını içine toplayan
Kolalı bir mendildim
Giderken çekmeceye konulan
Yürek koluydum
Yoruldum
Hiç köşeye oturdum
Kendimden düştüm
Arafa yakıştım
Telefonum susmadı
Konuşturmadım
Zilim susmadı
Açtırmadım
Camıma taş atıldı
Kırdırmadım
Kendime kalıp
Kendim kadar uzanıp
Kalkmak istemedim
Üzerime yangınlı bakışlar düştü
Yanıma sen yoksun biz varız uzandı
Altıma sen artık sen değilsin çivilendi
Kalktım
Sen ettin sen devam edeceksin dedim
Hala devam ediyorum
Yalnızlığın karanlık sırmalarında
Hiç kadar zifiri olan
Altı çizilmeyen
Silik bir satırım
Hadi bakalım
Da
Kime bakalım
Körebe


03.12.2014

Hiç yorum yok: