27 Aralık 2014 Cumartesi

Ben sana ben olmuşum

 
















aşk


Ben sana ben olmuşum
Dağların karlarına doğmuşum
Sana türküler yakmışım
Seninle ısınmışım yanmışım
Yalnızlığın soğuğuna inat
Kimsesizliğin pasına inat
Yapaylığın rüzgarına inat
Düzenler yuvarlığına inat
Sana doğmuşum
Sana yaşamışım
Ben sana çocuk olmuşum
Senin kokunla beslenmişim
Harflerimi seninle öğrenmişim
Devrik cümlelerden şiirlere büyümüşüm
Hayatın sıradanlığına inat
Apoletlerin sırmalarına inat
Dokunuşların temassızlığına inat
Paylaşımların sanallığına inat
Sana doğmuşum
Sana yaşamışım
Ben sana insan olmuşum
Vazgeçişlerimle kavrulmuşum
Arafımda kendime gelmişim
Yalnızlığımdan sen olmuşum
Katlanmalara inat
Değersizliğe inat
Sevgisizliğe inat
Umutsuzluğa inat
Sana doğmuşum
Sana yaşamışım
Ben sana yar olmuşum
Gözlerinde gülüşü bulmuşum
Ellerinde nefese dokunmuşum
Dudaklarında hayatı yakalamışım
Sana diz çökmüşüm
Yüreğine yar olmuşum
Yarım sevdalara inat
Yalan dokunuşlara inat
Yapay öpüşmelere inat
Yalnız ilişkilere inat
Sana doğmuşum
Sana yaşamışım
Ben sana aşık olmuşum
Sen bana aşk
Adını aşk koymuşum
Gözlerinde ellerinde
Bakışında gülüşünde
Teninde yüreğinde
Hep aşkı bulmuşum
Ben senin adını
Aşk koydum
Hayata büyüdüğünde
Aşk ol diye
Umut ol diye
Sonsuz ol diye
Aşk
Sana doğdum
Sana yaşıyorum


27.12.2014

Hiç yorum yok: