13 Aralık 2014 Cumartesi

İstanbul gibisin

 













ksb

İstanbul gibisin
Dünyanın en güzel şehiri
Yaşayanlarının sadace kalabalığını
Trafiğini keşmekeşini gördüğü
Dünyanın en yalnız şehiri
Bakılan ama görülmeyen
Bütün güzellikleri derininde olan
Ancak vurgun yemeyi
Yüreğine alabilenler için
Hayatın en güzel şehiri
Tıpkı senin gibi
Bana kadar sana dokunanlar
Dış güzelliğine sarhoş olup
Derininde soluk alamamışlar
Bir armağan olduğunu görüp
Hakkını yaşatamamışlar
Ne yazık ki
İyi ki yaşatamamışlar yazacağım
Çünkü ilk dokunan da kalırdın
Benim hayalim bile olamazdın
Ben
Bütün vurgunları cebime koyup
Kendinden bile sakladığın derinlerine daldım
Anlamının muhteşemliğinden
Kendimden geçtim sana vardım
Vurgun yemedim hayat buldum
En derin satırın güzelliğine soyundum
Sana doğdum sana yaşadım
Sonsuzluğumuza yüreklendim
...
Biliyorsun di mi
İstanbul dan güzelsin
...


13.12.2014

2 yorum:

Adsız dedi ki...

biliyorsun..

koto serdar bulgu dedi ki...

ben biliyorum bir de hayat bilse...