17 Aralık 2014 Çarşamba

Bakışım

 














Bakışım
Gözlerinin aşk derinine
Renginin gülüşüne
Tutuşum
Ellerinin aşk çizgisine
Hayatının anlamına
Dokunuşum
Teninin aşk kokusuna
Kıvrımlarının gün doğumlarına
Kalışım
Hayatının aşk sonsuzluğuna
Hayallerini gerçek yapışlarıma
Nefesim
Nefesinin hayat oluşuna
Sensiz yaşayamayışlarıma
Yüreğim
Birbirine doğmuş gönüllerimizin aşkına
İmkansızı yaşatan bana kalışlarına
Hayatım
İkimizin sonsuz ötesi mutluluğuna
Sebeb-i hayat oluşuna
...
Aşk
Beni mutlulukla yaşatıyorsun
Yüreğime kahkahalar attırıyorsun
Sensizliğinle zifiri kuyularda kurutup
Varlığınla kana kana yürek suyum oluyorsun
Nefessiz mehter adımlarımdan alıp
Hayata aşkla koşturuyorsun
Ve ben de
Sana olan hayat borcumu
Nasıl ödeyeceğimi bilmiyorum
...
Tek bildiğim sensin
Bir tek sen varsın
Sebeb-i nefesimsin
Aşk
.
Bu
Nokta
Nokta
Değil
Sonsuz

17.12.2014

2 yorum:

Adsız dedi ki...

....

koto serdar bulgu dedi ki...

senin bir noktan için hayatı anlamlandırırım. yüreğime doğru uZanmış dört noktan için hayatı sana bize yeniden başlatır sonsuzu kıskandırırım bakışı nefEsim.