25 Eylül 2013 Çarşamba

Sevgili fidanzata



















by FE


Sevgili fidanzata
5. gün ve hayat hala sen kokuyor
Ben rakı içiyorum
                    Göz kapaklarımda sen
                    Gözlerim kapalı
                     Ben rakı içiyorum
Etrafımda insanlar konuşuyor
Hepsinin sesi senin sesin
Ben rakı içiyorum
                    Güneşe bakıyorum
                    Gözlerin parıldıyor
                    Ben rakı içiyorum
Dolunay çıkıyor
Sen sen bakıyor
Ben rakı içiyorum
                    Sokaklarda yürüyorum
                    Ağaçlar sen sen kokuyor
                    Ben rakı içiyorum
Deniz kenarına gidiyorum
Dalgalar sen sen geliyor
Ben rakı içiyorum
                    Martılar kanatlanıyor
                    Bulutlar sen sen kokuyor
                    Ben rakı içiyorum
Kapımın zili sen sen çalıyor
Evimin her zerresi sen sen kokuyor
Ben rakı içiyorum
                    İskeleye
                    Gidemiyorum
                    Vapura
                    Binemiyorum
                    Rakı
                    İçiyorum
Sabah
Kalkamıyorum
Gece
Yatamıyorum
Rakı
İçiyorum
                    Nefes
                    Alamıyorum
                    Adım
                    Atamıyorum
                    Rakı
                    İçiyorum
Tenim
Sen
Yüreğim
Sen
Rakı
İçiyorum
                    Rakının
                    Kokusu
                    Sen
                    Tadı
                    Sen
Her
Gece
Seni
İçiyorum


25.09.2013

3 yorum:

Adsız dedi ki...

rakı içip yazacagınıza
ayran içip barışsanız


Adsız dedi ki...

süper yorum

koto serdar bulgu dedi ki...

ayran içtim, kendimden geçtim, bize ulaştım, öylece kaldım...