9 Eylül 2013 Pazartesi

Sabahlarım gecelerim şenlendi



















by FE


Sabahlarım gecelerim şenlendi
Sevdiğimin satırları yüreğime doğdu
Dün de bana
Çok şeker adamsın sen yazmaz mı
                    Okudum eridim çaya kahveye karıştım
                    Durup durmayıp okuyorum
                    Telefona bakarak gülüyorum
                    Tekrar tekrar okuyorum
                    Okurken aklIma
                    Delİ can sevgilim gelİyor katılıyorum
Bazen hayat birkaç kelime kadar
Yıllardır biriktirdiklerin bir harf kadar bile değil
Bazen mutlu bir dakİka bir günü kurtarır
Bazen de sevdİğnin bir harfi hayatI güzelleştirir
                    Yüreğimi güldüren sevdiğim
                    Hayatımın bayramı çocukluğum
                    Seni sevmenin imkansızlığında
                    Aşkının delisi delisi yaşarım
                    Seni kendime yakıştırır
                    Hayatı ardımıza beyaz köpükler yaparım
Bir harfine kurbanım
Bir kelimene dağları deniz yaparım
Bir cümlene kendimden dört tane yaparım
Gerisini sen düşün derim
                    Bir gülüşüne doğarım
                    Bir damla gözyaşında boğulurum
                    Bir bakışınla hayatım
                    Bensiz bir dalışınla vurgunum
Yapma
Böyle
Yapma
Beni
Şımartma
                    Sen
                    Bana
                    Bakma
                    Hayatım
Yap
Böyle
Yap
                    Yüreğimi
                    Güldür
                    Beni
                    Benden
                    Al
                    Sana
                    Götür
Sen
De
Ömürler
Boyunca
Kalayım
                    Harflerinle
                    Kelimelerinle
                    Büyüyeyim
Dünyanın
En
Güzel
İnsanı
Olayım
                     Seni
                     Seveyim
Biz
Olmanın
İmkansızlığında
Yaşayalım
Sevdiceğim


09.09.2013

2 yorum:

Adsız dedi ki...

günaydın şeker adam

koto serdar bulgu dedi ki...

günaydIn eNnNnnnn şekeR kadın,beni şımArtıyorsun...