22 Eylül 2013 Pazar

Her yanım acıyor























Her yanım acıyor
Ellerimde yangınlar yürüyor
Gözlerimden alevler damlıyor
Adımlarım lavların içinde koşuyor
Nefesim kırmızı is kokuyor
                    Ben artık yokum
                    Yokların en dibinin karanlığıyım
Her yanım benim yanım değil
Gözlerim lağıma düştü
Ellerim hızara denk geldi
Gündüzlerim acının içine kaçtı
Gecelerim göz yaşlarında yandı
                    Ben artık yokum
                    Hiçliğin hissiz zifirisiyim
Her yanım çürüyor
Deniz kenarıma duvarlar örüldü
Sahil kasabam yerin altına taşındı
Kalamış ın huzuru idamlara yakıştı
Rakının tadına hüzünler karıştı
                    Ben artık yokum
                    Olmasamda olurun dipsiyahıyım
Her yanım idamlara yakışıyor
Harflerim kendini asıyor
Kelimelerim giyotinle sevişiyor
Cümlelerim ayağına taş bağlıyor
Şiirlerim bütün harflerini yutuyor
                    Ben artık yokum
                    Görünmez bedenimin çürümüşlüğüyüm
Her yanım ölüyor
Nefesim kendi boğazını kilitliyor
BakIşlarım kendine çiviler çakıyor
Dokunuşlarım kezzaplara sarIlıyor
Yüreğim kendi ellerinde boğuluyor
                    Ben artIk yokum
                    Yokluğun yalnız öcüsüyüm

Sigaram
Birbirine
Yanıyor
                    Rakım
                    Birbirine
                    Doluyor
Hüznüm
Birbirine
Dolanıyor
                    Göz
                    Yaşlarım
                    Birbirine
                    Çağlıyor
Nefessizliğim
Birbirini
Boğuyor
                    Yangınlarım
                    Birbirini
                    Körüklüyor
Hiçlİğim
Hiçliğine
Sarılıyor
                    Yokluğum
                    Yokluğuna
                    Düşüyor
Ben
Artık
Yokum
                    Yüreksiz
                    Lağım
                    Faresiyim
Hiçliğin
Efendisiyim


22.09.2013

Hiç yorum yok: