24 Eylül 2013 Salı

Geldim






















Geldim
Aşka doğmuştum
Aşka öldüm
Üzerime toprakları attım
Geldim
                     Bir sigara içimi gecelerin
                     Ahlaksızlığına geldim
                     Dost sevgililerimin
                     Anlamına geldim
                     Gün vedası kırmızı grupların
                     Eğlencesine geldim
Geldim
Bakışların dokunuşların
Kelimelerin cümlelerin
Canlı sokakların
Çapaksız gecelerin
Anlamına geldim
                       Kendi kadar yaşayanların
                       Kendi kadar koşanların
                       Kendi kadar kucaklayanların
                       Kendi kadar paylaşanların
                       Güzelliğine geldim
Geldim
Göründüğüm kadar görenlerin
Dokunduğum kadar dokunanların
Anlattığım kadar anlayanların
Gittiğim kadar gidenlerin
Ortasına geldim
                       Gitmiştim
                       Aşkın
                       Deliliğine
Gitmiştim
Bir
Bakışın
Gülüşüne
                       Gitmiştim
                       Bir
                       Kelimenin
                       Değerine
Gitmiştim
Bir
Dokunuşun
Yeminine
                        Gitmiştim
                        Bir
                        Güzelliğin
                        Anlamına
Gitmiştim
Aşkın
En
Derin
İmkansızlığıma
                         Sığlıklarda
                         Boğuldum
Yüreğime
Taş
Bağladım
                          Geldim
                          Kendime
                          Geldim
Hadi
Bakalım



24.09.2013

3 yorum:

koto serdar bulgu dedi ki...

fidanzata

hyasente dedi ki...

nişanlınızdan ya da kız arkadaşınızda mı ayrıldınız ?

Fidanzata İtalyanca nişanlı demek diye biliyorum da o sebep sordum ?

koto serdar bulgu dedi ki...

doğru biliyOrsunuz. evet, hayatımın anlamından ayrıldım...