3 Eylül 2013 Salı

Göç yollarında kaldım


















by FE


Göç yollarında kaldım
Bir fotoğrafa daldım
Göz kapaklarıma aldım
Gözlerimi kapadım
İstanbul a uzaktım
İstanbul a düştüm
                    Sevgilimin nefesi uzakta yaşıyor
                    Ben uzaklardayım
Dağların tepesinde
Bir başına kalmış
Yalnızlık rüzgarına kapılmış
Yapayalnız bir ağacım
                    Dallarım kuru
                    Köküm hiçliğin dibine uzanmış
                    İnatçı rüzgarlara kalmış
                    Tek başına ağacıyım
Sevdiğinden uzağa düşmüş
Kör dibi kuyulardayım
                    Sayılı gün geçer lafını duymuyorum
                    Salıymış çarşambaymış bilmiyorum
                    Yokluğun yokluklarındayım
                    Çaresiz zamanlardayım
Çiçekleri çalınmış kuru daldayım
Sevdiğimden uzaktayım
                    Gözümü açıyorum özlem
                    Gözümü kapıyorum özlem
                    Özlemler diyarındayım
                    Özlemlerin kara diplerindeyim
Hayat
Kimseyi
Özlemle
Terbiye
Etmesin
                    Sevdiğinden
                    Bir
                    Adım
                    Öteye
                    Terk
                    Etmesin
Sevdiğimi
Görene
Kadar
Fotoğraflarda
Çıkmıyorum
                    Aynalara
                    Denk
                    Gelmiyorum
Ancak
Seni
Görünce
                    Sana
                    Dokununca
Kokunu
Duyunca
                    Hayata
                    Döneceğim
Yüreğinin
Dibinden
Ayrılmayacağm
                    Seni
                    Seviyorum


03.09.2013

2 yorum:

Adsız dedi ki...

yorum yok

koto serdar bulgu dedi ki...

sensiz hiç birşey yok hayatım...