15 Eylül 2013 Pazar

Hayata başka görünüyorsun





















Hayata başka görünüyorsun
Bana bambaşka
İnsanlara başka görünüyorsun
Bana senbaşka
                    Eksiklerin var mı bilmiyorum
                    Zaafların var mı bakmıyorum
                    Yanlışların var mı görmüyorum   
                    Bana senbaşkasın
Hayatı başka görüyorum
Seni bambaşka
İnsanları başka yere koyuyorum
Seni yürek ucuma
                    Neden bu kadar sevdiğimi bilmiyorum
                    Nereye kadar gider hesaplamıyorum
                    Ne zaman biter dİye düşünmüyorum
                    Birbirİmİze gelmemizle yetiniyorum
Kendİmi sana bırakıyorum
Senin teninde yüzüyorum
Sana kadar ulaşıyorum
Yüreğİnde yaşıyorum
                    Yağmurum sensin nehirim sen
                    Deltam sensin okyanusum sen
                    Unum sensin ekmeğim sen
                    Fırınım sensin bakkalım sen
Gidilmeze seninle giderim
KaranlIğa seninle yanarım
Çıkmaza seninle geçitim
Sana kadarım hayatın ötesisin
                    Kimse
                    Aramıza
                    Gölge
                    Olamaz
Güneş
Bile
Aramıza
Doğamaz
                    İkimizin
                    Arasına
                    Nefes
                    Bile
                    Sığamaz
İkimizin
Arasından
Harf
Bile
Geçemez
                    İkimiz
                    Biriz
Başlangıç
Biziz
Varış
Biziz
                    Hayat
                    Bİzİz
                    Aşk
                    Biziz
Biriz


15.09.2013

2 yorum:

Adsız dedi ki...

güzell

koto serdar bulgu dedi ki...

mersi...