12 Eylül 2013 Perşembe

Bir insanı okumak













 





by FE


Bir insanı okumak
Satırlarının kokusunda uzanmak
Sayfa seslerinde büyümek
Ucundan kıvırıp tekrar tekrar okumak
Altını çizip derinine inmek
                    Bir insanı okumak
                    Sayfalarının arasında dokunuşlarını kurutmak
                    Bazı paragraflarından günlerce çıkamamak
                    Bir kelimesinden mutlu olmak
                    İki harfinden vurgun yemek
Bir insanı okumak
Başucuna koymak
Sabahlara kadar durmaksızın elinde tutmak
Kollarını açıp yüreğinin üzerine koyup uyumak
Hikayesinin imkansızlığında uyanmak
                    Bir insanı okumak
                    Harflerine aşık olmak
                    Kelimelerine aşık olmak
                    Sayfalarına aşık olmak
                    Yüreğine sığdırmak
Önce kapağındaki gülen gözlerini gördüm
Bakakaldım derinine daldım
Yaklaştım ellerime aldım
Aslında sadece kapağın bana yetti
Ama bütününe dokunma isteği
Beni benden aldı satırlarına bıraktı
                    Önsözünü okudum
                    Bir an için durdum
                    SatIrlarının hepsinin altını çizeceğimi anladım
                    Ama sadece bir an durabildim
                    Ve kendimi ilk sayfanda buldum
Biliyordum
Her
Satırında
Daha
Da
Büyüyeceğini
                    Bir
                    Mavi
                    Sarmaşık
                    Gibi
                    Bütünümü
                    Saracağını
Daha
ilk
Sayfalarındayım
Ama
Seninle
Dolup
Taşmaktayım
                    Seni
                    Okudukça
                    Şimdiye
                    Kadar
                    Okuduklarımı
                    Unutmaktayım
Sadece
Senin
Harflerin
Kelimelerin
Sayfaların
                    Gözümün
                    Yüreğimin
                    Önünde
Bütün
Gün
Bütün
Hayat
                    Kütüphanemde
                    Tek
                    Bir
                    Kİtap
                    Var


12.09.2013

2 yorum:

Adsız dedi ki...

cok begendim

koto serdar bulgu dedi ki...

sen nar çİçeğim olduktan sonra kelimelerim sana sağanak olur satırlarım gökkuşağı sevdiceğim...