11 Eylül 2013 Çarşamba

Hayat


 












ksb


Hayat
Ne kadar gidersem gideyim
Aldım ben seni yendim diyor
                    Hayat
                    Ne kadar dokunursam dokunayım
                    Ben senden büyüğüm diyor
Hayat
Ne kadar anlarsam anlayayım
Ben kadarsın diyor
                    Hayat
                    Ne kadar seversem seveyim
                    Ben seni biliyorum diyor
Hayat
Ne kadar kalırsam kalayım
Seni biliyorum gidersin diyor
                    Hayat
                    Ne kadar verirsem vereyim
                    Ben bu kadarım diyor
Hayat
Ne kadar kesersem keseyim
Çapakların kaldı diyor
                    Hayat
                    Ne kadar koşarsam koşayım
                    Ben yorgunum seni bekleyemem diyor
Hayat
Ne kadar dönersem döneyim
Hepsini al bana geldi diyor
                    Hayat
                    Ben
                    Değirmen
                    Olsam
Rüzgarını
Bana
Küstürür
Müsün
                    Ben
                    Rüzgar
                    Olsam
Senin
Kanatlarından
Başkasına
Dokunmam
                    Hayat
                    Ben
                    Senin
                    Alenin
                    Olsam
Beni
Kendinden
Saklar
Mısın
                    Sen
                    Benim
                    Alenim
                    Olsan
Ben
Seni
Hayat
Ötesi
Diye
Anlatırım
                    Elek
                    Üstü


11.09.2013

Hiç yorum yok: