4 Eylül 2013 Çarşamba

Denize yüreğimi attım

 

















by FE


Denize yüreğimi attım
Senin kıyına getirsin diye
Dalgalardan topla yüreğimi
İstanbul a götür
Sensiz zaten yüreksizim
                    Güle güle git hayatım
                    Ben sensiz solmalardayım
                    Dökülen yapraklardayım
                    Yere düşemeden havada asılmalardayım
                    Yaz günü sonbaharın dibindeyim
Sensiz uçurumlara dipledim
Uzak bakışlarından atladım
Sensizliği yüreğime bağladım
En derin laciye daldım
                    Kafama sensizliği dayadım
                    Defalarca tetiği çektim
                    Sensizliği giyotinledim
                    İpini yokluğuna kestirdim
Aşırı dozda özlem içtim
Yokluğunun intiharlarında
Kokunla kendimi astım
Teninin yok yağmurlarında
                    Yüreğimi
                    Kilitledim
Papaz
Büyülerinde
Denize
Attım
                    Seni
                    Görünce
                    Kilit 
                    Açılacak
Seni
Koklayınca
Çürümüş
Tenim
Üzerimden
Düşecek
                    Sana
                    Dokununca 
                    Yüreğim 
                    Geri  
                    Dönecek
Sen
Sevdalarında


04.09.2013

1 yorum:

Adsız dedi ki...

:) cok hoş