16 Eylül 2013 Pazartesi

Geceleri birbirine bağlarken











 



500 L


Geceleri birbirine bağlarken
Aralarına gündüz sıkıştırmazken
Tenten in bütün sayılarına dokunurken
Yalnız odalara imdat kolu olurken
Yalnızlığıma koşa koşa dönerken
                    Bir mesaj geldi
                    Ertesi gün bayram oldu
                    Soluklar tutuldu
                    Kelimeler döküldü
                    Bilinmeyende buluştu
Uzaktı
Tam içimde olduğu kadar
Unuttuğumdu
Yüreğimin dibinde olduğu kadar
Beklemedİğimdi
Sayfaların arasında kuruttuğum kadar
Ama
Geldiğinde geri çeviremediğimdi
                    Aldım onu yüreğime
                    Deliliği dolaştırdım her yerimde
Biliyordum
En büyük eşşek gibi biliyordum
Ne hale geleceğimİ bİlİyordum
                    Aşk bİ dur ya bile diyemedim
                    Gözlerini gördüm
                    Yokluğuna alışmıştIm diyemedim
                    Ellerine dokundum
                    İçinden geçip gidemedim
                    Bütününe yakalandım
                    Aşkın en deli haline kaldım
Aşkım
Belalıdır
Dedİm
Durduramadım
                    Dostluğuma
                    Benzemez
                    Dedim
                    İnandıramadım
Bir
Göktesin
Bir
Yerdesin
Dedim
Anlatamadım
                    Hürriyet
                    Üçüncü
                    Sayfaya
                    Düşeriz
                    Dedim
                    Okutamadım
Gülen
Gözlerime
Anlamlı
Satırlarıma
Seven
Yüreğime
Aldanma
Dedim
Vazgeçiremedim
                    İyi
                    ki
                    Vaz
                    Geçmedin
                    Hayatım
Bana
İmkansızlığı
Yaşattın
                    Bize
                    Bİzi
                    Armağan
                    Ettin
                    ...
Aşk
Sana
Da
Deliriyorum


16.09.2013

3 yorum:

Adsız dedi ki...

1000 L

koto serdar bulgu dedi ki...

3000 L

Adsız dedi ki...

1000000L