15 Eylül 2013 Pazar

Aşk kazanında








 












Aşk kazanında
Alev deli dönüyorum
Aşkabakan günlerine dönüyorum
Aşkböceği ateşlerine dönüyorum
                    Senin etrafında
                    Günde 1440 tur atıyorum
                    Doymuyorum
                    Sana aç kalıyorum
Ne kadar yanarsam yanayım
Yüreğim durmadan odunluyor
Aşk ateşi deliliğimi kavuruyor
Adımların sensiz iz bırakmıyor
                    Bir bakışına muhtacım
                    Köşeden görünmene adağım
                    Bir dokunuşuna kurbanım
                    Kokuna nefes kadar tutsağım
Sensiz nefeslerimde boğuluyorum
Sana deliler gibi mecburum
Sana dokununca yaşıyorum
Sen gidince ölüyorum
                    Sen olmayınca
                    Yazlarıma acı karlar yağıyor
                    Gözlerimden kara acılar dökülüyor
                    Ellerime zİfiri acılar konuyor
                    Güne bakanlarım karanlığa dönüyor
Sen
Olmayınca
Hayat
Beni
Çekİrdek
Gibi
Çitliyor
                    Tenim
                    Yüreğim
                    Yerlere
                    Düşüp
                    Kırmızı
                    Tuzlarda
                    Kavruluyor
Sen
Olmayınca
Ben
Olsam
Ne
Olur
                    Yüzsüz
                    Elsiz
                    Tensiz
                    Yüreksiz
Bir
Nefes
Alamayan
Olur
                    Olsa
                    Ne        
                    Olur


15.09.2013

3 yorum:

Adsız dedi ki...

nefis

koto serdar bulgu dedi ki...

çok incesin...

Adsız dedi ki...

bu kadar kısa yazınca sevgilim begenmiyor ama teşekkürler