10 Eylül 2013 Salı

Bize bir şeyler oldu


















by FE


Bize bir şeyler oldu
Güzellik bulutları üzerimize kondu
En güzellerini sağanakladı
Gözlerimizde gökkuşağı
                    Bize bir şeyler oldu
                    Hayat güzelleşti biz güzelleştik
                    Kelimelerimiz güzelleşti
                    Bakışlarımız tutuşlarımız güzelleşti
                    Zaten güzeldik daha da güzel olduk
Ben gideyim kurşun döktüreyim
Yüreklerimize nazar boncuğu takayım
Etrafımızda dört tur atayım
Bizim seyrimize dalayım
                    Bize bir şeyler oldu
                    Ay tutuldu bİz oldu
                    Güneş tutuldu bİz oldu
                    Gezegenler sıraya girdi biz oldu
                    Samanyolu geldi karşımıza oturdu
                    Hayat bİze saygı duydu
Adı büyü kendİ büyüleyici sevdiğim
Aldın beni başka alemlere
Yüreğim başka tenim başka
Nefesim başka tutuşum başka
                    Adı büyü kendİ büyüleyici sevdiğim
                    Aldın bizi başka sevdalara
                    Dokunuşlarımız başka
                    Kıvrımlarımız kokularımız başka
                    Sevişmelerimiz bambaşka
Adı
Büyü
Kendİ
Büyüleyici
Sevdiğim
                    İstersen
                    Bana
                    Kara
                    Büyü
                    Yap
İster
Benİ
Kilitle
Denize
At
                    Benden
                    KurtulamazsIn
Çünkü
Gözlerİni
Gördüm
Dünyadan
Büyükdü
                    Ellerini
                    Tuttum
                    Dünyadan
                    Büyükdü
Teninde
Yaşadım
Hayattan
Büyükdü
                    Yüreğİnde
                    Yaşadım
                    Hayattan
                    Büyükdü
Hiç
Bir
Büyü
Beni
Senden
Alamaz
                    Çünkü
                    En
                    Güzel
                    Büyü
                    Sensin
En
Büyüleyici
Biz


10.09.20!3

1 yorum:

Adsız dedi ki...

gene nefis olmus hayatım