17 Eylül 2013 Salı

Düşlere uzandım













ksb


Düşlere uzandım
Kendim benden dışarı
Hayattan uzadım
Kendim benden içeri
                    Domates biber doğradım
                    Üzerine kendimi kırdım
                    Kotomen yaptım
                    Ekmeği elimle kopardım
                    Bandıra bandıra yedim
Kendimle doydum
Kendimi sıçtım
Sifonu çektim
Döne döne uz oldum
                    Bilinmezlere dolandım
                    Gerçeklerle çelmelendim
                    Uzaklara sevdalandım
                    Kendilerini aradım durdum
                    Bulunmaz hint kumaşı
Güvercin takla attım
Amuda kalktım
Kule kurdum
Ne yaparsam yapayım
Başkalarında boğuldum
Kendilerinde yaşadım
                    Uz oldum tuzsuz yollarda
                    Suç oldum cinayetsiz katillerde
                    Ceza oldum hayatın ortasında
                    Kalem oldum ak düşmüş sayfalarda
Hayatı a4 e sığdırdım
Kendim yaşadım kendim yazdım
Hiç bir satırı silmedin
Her harfim ben kadar dedim
Kendim yazdım kendim okudum
Kimseye bir harf öğretemedim
                    Başkalarını
                    Sevdim
                    Başkalarına
                    Dokundum
Başkalarına
Daldım
Kendilerini
Aradım
Durdum
                    Sığlıklarda
                    Vurgun
                    Yedim
                    Derinlerde
                    Uzandım
Kendim
Benden
İçeri
                    Dudak
                    Oldum
                    Suskunlara
Ten
Oldum
Frijitlere
                    Duman
                    Oldum
                    Ateşsizlere
Kör
Tapa
Oldum
Zehirlere
                    Düşlere
                    Daldım
Kendim
Benden
Dışarı
                    Hayattan
                    Uzadım
                    Kendim
                    Benden
                    İçeri
Bulunmaz
Hint
Kumaşı


17.09.2013 

2 yorum:

Adsız dedi ki...

himmmm

koto serdar bulgu dedi ki...

kelimene sağlık...