6 Eylül 2013 Cuma

Deli


















by FE


Deli
Can sevgili
Dedi sevdiğim
Bir kaç dakika önce
                    Şu anda
                    Yüzümü ve yüreğimi
                    Görmenizi isterdim
Hayat bu kadar mı güzelleşir
Sabah bu kadar mı imkansız gelir
İki kelime ile yürek bu kadar mı mutlu olur
                    Olur
                    Bal gibi olur
Bazen sadece iki kelime
Dünyadan büyük olur
Bazen sadece bir bakış
Milyarlarca insandan büyük olur
                    Sevdiğim
                    Söylmek istediğim bu
Hayat bu kadar kolay
Bazen bir söz
Bir dokunuş bir gülüş
Bütün karanlıkları aydınlatır
Hayat sevgi aşk kolaylaşır
                    Benim yüzlerce şiirim anlamı
                    Senin iki kelimen kadar etmez
Benim uyurken seni seyredişlerim
Senin iki kelimen kadar etmez
                    Benim binlerce anlamlı mesajım
                    Senin iki kelimen kadar etmez
Bu
Sabah
Bana
Hayatı
Verdin
                    Bana
                    Mutluluğu
                    Verdin
Bana
Beni
Verdin
                    Bana
                    Seni
                    Verdin
Bana
Bizi
Verdin
                    Deli
                    Can
                    Sevgili
                    Aldı
                    Beni
                    İmkansızlara
                    Götürdü
Yüreğimi
Güldürdü
                    Umarım
                    Ben
                    De
                    Senin
                    Yüreğini
                    Güldürürüm
Göz
Kapaklarıma
Mühürlediğim
Sevgilim


06.09.2013

2 yorum:

Adsız dedi ki...

deli bir cansin

koto serdar bulgu dedi ki...

senin delinim, senin canınım, bEn artık ben değilim senim, bizim, sevdiceğim...