6 Eylül 2013 Cuma

Kendimi yollara attım

 

















by FE


Kendimi yollara attım
Sevdiğime doğru koşuyorum
İçim dışım kıpır gıcır
Yüreğimde taze yağmur heyecanları
Tenimde gün batımı telaşları
                    Her metrede ona yaklaşıyorum
                    Ne kadar uzun olursa olsun
                    Sonunda onun olması mutluluğum
Gördüğüm bütün ağaçların tarlaların
Köprülerin yokuşların gişelerin
Hepsinde bakışları var
                    Sevdiğine göç eden kuşlar gibi
                    Ben de havalardayım
                    Ona dokunacağım anın doğum sancısındayım
Sevdiğim
İyi ki sevdiğim
Bana hayatı hatırlatanım
Bana taze başlangıçlar yaşatanım
Seni sevmenin sonsuzluğundayım
Seninle doğmanın imkansızlığındayım
Biz olmanın mükemmelliğindeyim
Ve koşa koşa sana gelmekteyim
                    Özlemlerimi biriktirdim
                    Sen rengi rüyalarımı topladım
                    Sensiz zamanlarımı çarptım
                    Hepsini sadeleştirdim
                    Seni seven olarak geliyorum
Yol boyunca heyecanlı olacağım
Her molada durmayın diye bağıracağım
                    Yaktığım
                    Her 
                    Sigarada
                    Seni
                    İçime
                    Çekeceğim
Camdan
Dışarı
Baktığımda
Seni
Göreceğim
                    Su
                    İkramında
                    Seni
                    İçeceğim
Ve
Bu
Gece
Aynı
Havayı
İçime
Çekeceğim
                    Kokuna
                    Sarılacağım
Yeniden
Doğacağım
                    Deli
                    Can
                    Sevgilin


06.09.2013

2 yorum:

Adsız dedi ki...

:)) bir gulucukte neler sakli...

koto serdar bulgu dedi ki...

o gülücüğün hayat olduğunu biliyorum, seni sevdiğimi yüreğimden bildiğim gibi sonsuzluğum...