28 Eylül 2013 Cumartesi

Sekizinci gün




















by FE


Sekizinci gün
Sevgili fidanzata
Ve hayat hala sen kokuyor
                    Kanepemin göz yaşları
                    Sen sen kokuyor
                    Su içtiğin bardak
                    Sen sen kokuyor
Halıdaki ayak izlerin
Sen sen kokuyor
Zildeki parmak izin
Sen sen kokuyor
                    Banyodaki şampuanların
                    Lifine sarılmIş ağlıyor
                    Tenine sarılmış havlun
                    Çekmecesinden çıkmıyor
Diş fırçan hayata küsmüş
KaranlIklarda saklanıyor
Sigaralarını söndürdüğün kül tablan
Yüzü koyun sensizliğe yatıyor
                    Başını armağan ettiğin yastığın
                    Beni bile yakınında istemiyor
                    Güzellİğinde yaşamış çarşafların
                    Sensiz gecelerde intİhar ediyor
Arabanı park ettİğin yere
Hiç bir araba sIğamıyor
Sokağımın içinde
Hiç bir kadın yürümüyor
                    Özgürlüğe
                    Gün
                    Sayanlarıın
                    Aksine
                    KaranlIğa
                    Gün
                    Sayıyorum
Nefes
Alarak
Yaşayamıyorum
Rakı
İçerek
Yaşayabiliyorum
                    Her
                    Kadehte
                    Daha
                    Çok
                    Özlüyorum
Yokluğuna
Vurmadan
Bir
Yudum
Almıyorum
                    Sensizliğin
                    Deniz
                    Kenarlarında
Martılara
Yüreğimi
Atıyorum
                    Sensizlik
                    Dalgalarında
                    Boğuluyorum


28.09.2013

1 yorum:

Adsız dedi ki...

yıllardır sizi takip ederim..
blog bloglugunu buldu ..
heyecan doruk noktasında ...
harikaaaa