11 Aralık 2009 Cuma

Yalnızlığın







ksb

Yalnızlığın
Yumuşak g sinde
Saklanan umutlarım
Yaşananlara dokununca
Saklanmaya
Karar verdi
                    Karanlık gecelerim
                    Pul biber gecelere
                    Ulaştığında
                    Umutsuzluğum
                    Kucağıma kaldı
Onca yaşanmışlığın
Bunca boşluğa
Denk gelmesi
Şüphelerimi aydınlattı
                    Bitti
                    Derken
                    Bir telefon geldi
Bildiğim
Sevdiğim
Bir yürek
Hem fikirdi
                    Bu arada
                    Kahve koydum
                    Yanıma
                    Bir de sigara
                    Yaktım peşisıra
Aynı düşünceyi
Paylaşmak
Hem sevindirdi
Hem bitirdi
                    Ama iki kişi olmuştuk
                    Bitme noktasında
                    Yine de
                    Bitti
Onu
Rahatlatacak sözlerimin
Içimde olmadığını
Bile bile
Konuştum
                    Hiç birşey ifade etmeyen
                    Harflerle örülmüş
                    Cümlelerimle
                    Bitti
Bilmek
Yaşamak
Hem de
Bilmeyenlerle
Devam edecek
                    Ne kadar
                    Dayanacak
                    Bitenin içindeki
                    Bitmediğini düşünen
                    Dokunuşlarla
Kısmet olayı
                    Bir sigara daha
                    Yaktım
                    Biten paketi
                    Iki elimin arasında
                    Boğdum
Gemiler demirlemiş
Izmir körfezine
Popoları bana dönük
                    Atlasam
                    Uzak denizlere
                    Yol alsam
                    Bitmeyen
                    Bir dalgaya
                    Dokunabilir miyim
Uzak yakın
Içiçe
Yakın da biten
Uzakta da biten
                    Ne olacak
                    Adı üstünde
                    Bitti
1989 da
Bitti demişim
Hala yaşıyorum
                    Alışkanlık mı
                    Düşünmemek mi
                    Ne halt edeceğini
                    Bilmemek mi
Bitenler
Yanyana dursa
Sa
Takısı
Işe yarar mı
                    Bu yazıda
                    Bitti

11.12.2009
 

Hiç yorum yok: