30 Aralık 2009 Çarşamba

Kelimelerimden





ksb

Kelimelerimden
Cetvel yapıyorum
Kafama kafama
Vuruyorum
                    Düşüncelerimi
                    Bir kavanoza tıkıyorum
                    Karşısına geçip
                    Seyrediyorum
Anlayışlarımı
Bir kağıda yazıyorum
Ellerimin arasında sıkıp
Çöp kutusuna atıyorum
                    Paylaştıklarımı
                    Toprağa ekiyorum
                    Hiç su vermiyorum
                    Kayıp kitabın
                    Sayfaları arasında
                    Kurutuyorum
Sevgimi
Ekmek tahtası üzerinde
Dilimliyorum
Paket yapıp
Bilinmeyen adreslere
Gönderiyorum
                    Yüreğimden vazgeçtim
                    Ruhumu gönderdim
                    Istediğin bedene
                    Istediğin boyuta
                    Yerleş dedim
Ben gittim
Kalan varsa
Hayatındır

30.12.2009

Hiç yorum yok: