17 Aralık 2009 Perşembe

Metropolün














by OM


Metropolün
Sayılmayan nüfusunda
Yaşarken
Arnavut kaldırımları
Arasında
Yürek gezilerine
Çıkmışken
                    Kırçiçeklerim
                    Ben ben koktu
Gidilmeyen kasabanın
Sahilinde
Yokluğuma sarılmış
Sevdalı kadınım
Özlemime düştü
                    Antibiyotik
                    Dokunuşlarım
                    Tenimi kuruttu
Çıngıraklı yoğurtçunun
Omuzlarında saklanan
Hayat izlerim
Imbatın peşisıra
Kordon a kondu
                    Bira ile başlayan
                    Merhaba
                    Havalar soğudu
                    Rakısına ulaştı
Gelmeyeceğini
Bile bile
Beklenen zamanların
Canı sıkıldı
Herkes
Imdat frenine
Asıldı
                    Vapurun
                    Lüks mevkisinde
                    Oturanların
                    Biletleri iptal oldu
Oyuncakçı dede
Malulen emekliye
Ayrıldı
Misteklerim
Tavan arasına
Atıldı
Yine
Sigara yakıldı
                    Sol lobum
                    Sağ lobuma küstü
                    Detaylarım
                    Genele karıştı
Inadına
Hayat uzadı
Saklı tenimin
Sandığı
Yatak odamdan
Taşındı
Sırt çantam
Arabanın bagajında
Kaldı
                    Gidemez
                    Kalamaz
                    Oldum
Çocukluğumun
Ateşli geceleri
Gençliğimin
Deli kanı
Ahşap çerçevenin
Içinde yaşadı
                    Bıktım
                    Bıktırdım
Bir bardak suyun
Tutsaklığında
Şelalenin altında
Sonbahar yaprağı
Tenim
Tacirliğe soyundu
                    Çıkmaz pasajın
                    Son dükkanında
                    İlk tezgahın
                    Üzerindeyim

17.12.2009

Hiç yorum yok: