19 Aralık 2009 Cumartesi

Süzülüyordum









by UK


Süzülüyordum
Hayatımın üzerinden
                    Kuşbakışı izledim
                    Yaşadıklarımı
                    Yaşayacaklarımı
Kendini izlemenin
Hem yorgunluğunu
Hem de mutluluğunu
Içime çektim
                    Çok uzun sürmedi
                    Bir iskeleden
                    Diğerine
                    Uçuş zamanı gibiydi
Birbirine benzeyen
Geceler
Tek bir geceye
Toplanmıştı
                    Benzer gecelerimin
                    Gündüzlerimin
                    Çokluğu şaşırttı
Ne çok şey
Yaşadığımı düşünürken
Tekrar anlarımın
Tekrar insanlarımın
Arasında kaldım
                    Rakı aydınlığı
                    Bira güneş batışı
                    Zamanlarında
                    Tekrarlanan
                    Sohbetlerin
                    Dayanılmazlığında
Anlamadan
Dinlemişim
Anlamadan
Konuşmuşum
                    Çoklarca cümlenin
                    Yerine
                    Tek bir söz
                    Yetecekmiş
                    Anlarımı izledim
Hiçbir şey yapmıyoruz
Yoruz gibi yapıyoruz
Kızıyoruz
Kızgına kendimizi
Bırakıyoruz
Üzülüyoruz
Binlercesinin içinden
Özenle seçiyoruz
                    Gelişiyoruz
                    Aynı yerde
                    Nefes almaktan
                    Vermekten
                    Geriliyoruz
                    Gerginiz
Izleri takip
Ediyoruz
Geldiğimiz yolu
Unutuyoruz
Geldiğimizi
Zannediyoruz
Anlarını
Kendimi
İzlerken
Hatırladım
                    Beş iken
                    Üçlerin arasında
                    Soluk aldıktan sonra
                    Iki olarak
                    Yola devam ediyoruz
On
Olduğunu
Farketmiyoruz
Kareleri
Kanadıma yapıştı
Yaşadıklarım yetti
                    Yaşayacaklarımı
                    Bir sonra ki
                    Uçuşa
                    Ya da
                    Sonsuzluğa
                    Bıraktım
Diğer
Iskeleye
Ulaşmaktan
Vazgeçtim
                    Bir
                    Sandalın
                    Küreğine
                    Kondum

19.12.2009

Hiç yorum yok: